Auto online marketing

Penulis tidak bertanggungjawab atas kerugian yang dihadapi oleh anda sekiranya mencuba teknik yang telah di kongsi. Semua teknik yang dikongsi adalah melalui pengalaman penulis sendiri

Mungkin terdapat perbezaan apa yang telah di kongsikan dengan keadaan sebenar. Ianya adalah kemungkinan penambahbaikan yang telah di ambil oleh pihak terbabit.
Terima Kasih

PENGENALAN
Assalamualaikum dan salam sejahtera…..
Terima kasih kerana download ebook auto online marketing ini. Dalam ebook ini diterangkan pengenalan kepada sistem ini dan anda akan diterangkan langkah demi langkah. Anda hanya perlu mengikuti setiap tutorial yang dikongsikan agar memudahkan kita mengaktifkan sistem tersebut.
Apa yang terkandung dalam ebook ini????
Tutorial langkah demi langkah untuk….

  1. Mendaftar autoresponder percuma
  2. Landing page PERCUMA menggunakan blog
  3. Menulis email kempen
  4. Sambungkan landing page/blog ke autoresponder
  5. Menulis email follow up

Bila sebut online marketing maka kita tidak dapat lari dengan perniagaan…maka jika perniagaan, sudah tentu anda perlu ada produk untuk berniaga.

Saya anggap anda sudah mempunyai produk anda sendiri dan saya kongsikan sistem ini untuk perniagaan anda..

Setiap perniagaan perlukan pelanggan… sebelum kita mendapatkan pelanggan terlebih dahulu kita perlukan trafik ke kedai online kita.. trafik ini adalah bakal pelanggan yang berpotensi untuk membeli di kedai online kita.. manakala kedai online ini pula seperti minisite/ landing page atau shopping cart.

Langkah 1: klik link tersebut  https://t.co/SW7BG18bTE
Langkah 2: Isi butir-butir diri anda dalam borang yang disediakan di bawah